موارد بازگشت کالا

                          


موارد باز گردانی کالا


رضایت مشتریان همواره از اولویت های Sismonibarny بوده و در این راستا میکوشیم تا هر سفارش را در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسانیم. ولی با وجود این ممکن است مشترایان محترم پس از خرید، با مسائل و مشکلاتی روبرو شوند که در این چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش صورت میگیرد. و با توجه به گوناگونی محصولات اقلامی باید از نظر فیزیکی صحیح و سالم به دست مشتریان برسند. مانند اقلامی که برقی نباشد و نیاز به تست نداشته باشد.این اقلام تنها دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. و اقلامی که از طرف Sismonibarny  به عنوان هدیه ارسال گردد مشمول ۷ روز ضمانت تعویض و گارانتی نیستند. برای سایر محصولات که نیاز به تست دارند، ۷ روز فرصت برای تست و باز گشت در نظر گرفته شده است.

موارد بازگشت کالا

توجه داشته باشید اقلامی که باید توسط نصاب نصب گردد تنها باید توسط نصاب مجاز انجام گردد.در غیر این صورت امکان استفاده از گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

شرایط باز گردانی کالا

شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت.

اگر کالای خریداری شده ایراد و  یا مشکل فنی داشته باشد.

اشکال و ایراد فنی باید تا ۷ روز کاری به Sismonibarny  اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختی آن خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها درصورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن و جعبه اصلی باز گردانده شود.

مخدوش کردن و یا نوشتن توضیحات و یا  آدرس روی کارتن و یا جعبه اصلی  و امکان استفاده از بازگشت کالا را از بین میبرد.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

موارد بازگشت کالا

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به سایت از طریق تلفن،ایمیل یا مراجعه حضوری اعلام گردد.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت است.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در جعبه و کارتن اصلی به Sismonibarny  باز گردانده شود، برچسب زدن،مخدوش کردن،برچسب زدن و نوشتن روی کارتن و یا جعبه اصلی ، امکان استفاده از ضمانت برگشت کالا را از بین خواهد برد.

در صورتی که کالای خریداری شده،آسیب دیدگی و یا ایرادی داشته باشد.

آسیب دیدگی و یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، با Sismonibarny  اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به Sismonibarny برگردانده شود. برچسب زدن نوشتن و مخدوش کردن جعبه یا کارتن اصلی ضمانت باز گشت را از بین خواهد برد.

انصراف مشتری از خرید.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد هر چه سریع تر باید به Sismonibarny از طریق تماس تلفنی اعلام تا مورد پی گیری قرار گیرد.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری‏، باید انصراف خود را به Sismonibarny  از تماس تلفنی اعلام تا مورد پی گیری قرار گیرد.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

در صورت دریافت کالا هزینه ارسال بر عهده مشتری خواد بود.

اگر در اثر حمل و نقل آسیب ایجاد گردد.

آسیب دیدگی باید طی ۲۴ ساعت کاری اعلام گردد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است Sismonibarny  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

کالای آسیب دیده باید با تمام لوازم جانبی و متعلقات به Sismonibarny ارسال گردد.

در صورتی که آسیب در همان لحظه قابل روئیت باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند.

کالا را چگونه ارسال کنید؟

لطفا قبل از هر اقدام با Sismonibarny تماس بگیرید.

موارد بازگشت کالا

از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری فرمایید.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

هزینه ارسال به عهده مشتری است و Sismonibarny  هیچ گونه تعهدی درقبال هزینه به عهده نمیگیرد.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بسته مورد نظر را با هماهنگی به آدرس زیر ارسال کنید.

سیسمونی نوزاد مشهد | خرید سیسمونی نوزاد مشهد | سیسمونی مشهد | سیسمونی بارنی

خراسان رضوی – مشهد مقدس – بلوار سجاد – پاساژ ترنج – پلاک ۳و۴

کد پستی:                                   ۹۱۸۶۹۹۴۷۶۴

تلفن تماس:                                              ۰۵۱۳۷۶۷۴۸۵۳-۰۵۱۳۷۶۷۴۸۸۴                              ۰۹۹۰۵۶۶۵۰۰۱

اینستاگرام سیسمونی بارنی

تلگرام سیسمونی بارنی

error: Content is protected !!