کالسکه داکس ب ب

مختصری درباره کالسکه داکس ب ب Leave a comment

خدمت کالسکه doux bebe داکس ب ب سبک رنگ زغالfinfin

خدمت کالسکه داکس ب ب سبک finfin یک خدمت کالسکه ۳ تکه گران‌قیمت و بسیار خاص با تجهیزات فوق العاده برای سیسمونی طفل است. اقلام مهم  درون این خدمت کالسکه (کالسکه+کریر+ساک اسباب نوزاد) هست.  این خدمت برای نوزادان از بدو ولادت تا حدود ۵ سالگی مطلوب میباشد. کالسکه خاص این خدمت داخل سیت خویش یک کریکات دیدنی مکان داده میباشد که‌این کریکات را به راحتی باطن سیت می‌توانید به هرکجا که خواستید حمل نمائید. (کریکات را با مفتوح کردن زیپ های کناری سیت کالسکه میتوانید از آن بیرون فرمایید )

کالسکه داکس ب ب

تحمل وزنی کالسکه داکس ب ب:

تحمل وزن این کالسکه داکس ب ب تا ۴۵ پوند (۲۰.۵ کیلوگرم ) است و به راحتی تا ۳ ۵ سالگی قابل به کار گیری میباشد. پشتی سیت این کالسکه در ۳ وضعیت گوناگون (خواب – نصفه خواب و نشسته ) قابل تهیه میباشد. دسته این کالسکه قابل تهیه و تنظیم در ۳ موقعیت متعدد برای طول های متعدد می‌باشد. سایبان قابل تهیه این کالسکه از فرآورده طرح چرم کلفت هست. وزن این کالسکه به جهت شهری بودن این کالسکه حدود ۱۳ کیلوگرم وزن داراست. البته با این هم اکنون بعدها عده شوی این کالسکه فوق العاده نادر وسعت و برای حمل و نقل بسیار سهل می‌باشد.ضمنا این کالسکه در دو وضعیت توده میشود.

دیگر توضیحات کالسکه doux bebe :

باطن سیت این کالسکه داکس ب ب یک تشک دوبل سبز رنگ قرار گرفته میباشد که به راحتی میتوانید آن را غیر وابسته فرمایید . ضمنا کاور پای سپید رنگ برای فصول سرد درنظرگرفته شده میباشد که به راحتی با دکمه جداگانه فرمایید. چرخ های این کالسکه پباده سازی خاصی را دارااست که باطن این چرخ ها به صورت تعجب آور خالی می‌باشند که‌این نوع چرخ کالسکه را به درحال حاضر در هیچ کالسکه دیگری نمی توانید مشاهده کنید. ضمنا چرخ های جاوی این کالسکه قابلیت و امکان چرخش ۳۶۰ سکو و تکان بدون واسطه را دارااست.

سیت این کالسکه داکس ب ب تغییر و تحول جهت رو به جلو و رو به مامان را دارااست ضمنا کمربند ایمنی این کالسکه از نوع ۵ نقطه ای خاص آنتی شوک می‌باشد. اسکلت این کالسکه دارنده ۲ عدد سبد خاص درب دار در پایین درنظرگرفته شده میباشد.ترمز به عمل فته درین کالسکه قرمز و در نوع تک استوپ است.

کریر خدمت کالسکه doux bebe داکس ب ب سبک finfin :

کریر داکس ب ب doux bebe از مارک پر اسم و رسم انگلیسی هست. کریر نوپا doux bebe دوکس ب ب دارنده حاشیه های پهن و بزرگی برای محافضت از نوباوه شما‌را دارا هست. کمربند ایمنی ۵ نقطه ای y صورت از مزیت های این کریر است . که توصیه میشود در خودرو مطلقا کمربند ها بسته باشند. تشک های به فعالیت رفته در‌این کریر از مال کتان ضد آلرژی و ضد تعرق می‌باشد. این کریر دارنده یکی سایبان پارچه برای حفظ از فروغ خورشید را دارا هست. این کریر بهتر میباشد از بدو میلاد تا حدود ۱۳ کیلو استعمال شود. دسته این کریر در ۳ جهت قابل تهیه است.

این کریر امکان نصب بروی اسکلت کالسکه به وسیله آداپتور نصب کریر را دارااست. یکی اقلام اساسی سیسمونی بچه میباشد که در تنظیم آن وسواس خاصی نشان بخشید.پباده سازی خاص در کنار تشک و مواد اول رتبه یک و ضد آلرژی از مزیت های این کریر هست. درضمن سایبان این کریر به راحتی قابل مستقل شدن می‌باشد.

جمع بندی :

برای خرید سیسمونی نوزاد من کالسکه داکس ب ب رو به شما پیشنهاد میکنم تا هم برای شما از نظر هزینه مناسب باشه و هم امکانات خوبی رو برای شما فراهم میکنه.همینطور من فروشگاه سیسمونی بارنی رو برای یک خرید مطمعن به شما پیشنهاد می کنم.

این مقاله مختصری بود درباره کالسکه داکس ب ب، شما اگر تمایل دارین تا به صورت کامل درباره این کالسکه بدونید روی داکس ب ب کلیک کنید.

امیدوارم که این مقاله برای شما کاربردی بوده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!