کالسکه داکس ب ب

برای خرید کالسکه از کجا شروع کنیم؟ Leave a comment

بیشتر ماهایی که قصد خرید سیسمونی نوزاد رو داریم نمیدونیم که از کجا باید شروع کنیم یا اینکه چه برندی مناسب کودک ما خواهد بود.چون استفاده از محصول خوب هم به راحتی کودک شما اضافه میکنه و هم امنیت کودکتون رو بالا میبره.من امروز قصد دارم تا برای شما بگم که از کجا شروع کنید و چه محصولی رو خریداری کنید.

برای خرید سیسمونی نوزاد طبق تجربه ای که سیسمونی بارنی طی سالها فعالیت بدست آورده، خرید کالسکه است.چرا که خانواده برای بیرون رفتن و سفر به وسیله ای نیاز دارن که هم خودشون از حمل کودک راحت باشن و هم کودک بتونه راحت سفر کنه.درابن مقاله من دونوع از بهترین کالسکه هارو به شما معرفی میکنم

برند داکس ب ب و برند ولتک

کالسکه داکس ب ب و کالسکه ولتک دونوع از بهترین ها برای سیسمونی نوزاد خواهند بود و در سیسمونی بسیاری از خانواده ها دیده میشه.چون هم به صرفه است و هم امکانات خوبی رو ارائه میده.درادامه باهم بررسی میکنیم.

توضیح ویژگی های کالسکه ولتک:

درابتدا باید بگم که کالسکه ولتک و بهتره بگم برند ولتک در زمینه سیسمونی نوزاد بسیار معروف و محبوب است و در بهترین کیفیت محصولاتش رو به خانواده های ایرانی ارائه میکنه.همینطور شما میتونید این کالسکه در سایت سیسمونی بارنی که لینکش رو اول گذاشتم ببینید و در صورت تمایل خریداری کنید.اما توصیه میکنم اول این مقالرو تا آخر بخونبد.

کالسکه ولتک

ویژگی ها:

اولین ویژگی ای که کالسکه ولتک داره اینکه ۳ تکه است و شما باخرید این محصول در هزینه های خودتون صرفه جویی خواهید کرد.

به راحتی میتونید سیت محصول رو ،رو به مادر بچرخانید و از کودکتون بیشتر محافت کنید.

برای اینکه کودک شما خواب بسیار راحتی رو تجربه کنه سیت محصول قابل تنظیم در ۳ حالت خواب می باشد.

برای محافظت از نور خورشید هم سایبان بسیار با کیفیتی برای این کالسکه در نظر گرفته شده است.

ایمنی کالسکه ولتک:

کالسکه ولتک از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و از کمر بند چند نقطه ای با چند مهار استفاده میکنه تا در هر شرایطی از کودک شما محافظ بشه.

سیستم ترمز بسیار با کیفیت و قوی در چرخ های عقب تعبیه شده است تا در برخورد با موانع بهترین عملکرد رو داشته باشه .

لازم به ذکره که چرخ های محصول قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه رو هم دارن تا از موانع به راحتی عبور کنید.

خب به راحتی میشه فهمید که این نوع کالسکه میتونه برای کودک شما بسیار مفید باشه و من به صورت مختصر برای شما این محصول رو توضیح دادم . شما میتونید باکلیک روی لینک اول مقاله (روی کالسکه ولتک اول مقاله کلیک کنید) به صفحه ولت برید و تمام امکاناتش رو بررسی کنید.

معرفی کالسکه داکس ب ب:

کالسکه داکس ب ب مثل هر جنس ديگه اي بايد يك سري ويژگي هايي داشته باشه كه بشه بهش اطمينان كرد.ويژگي هايي مثل ايمني نوزاد يا چرخش ۳۶۰ رتبه كالسكه كه در پی براتون به صورت خلاصه ولی مفيد توضيح ميدم. خدمت کالسکه و کریر مارک داکس ب ب -Doux Bebe تشکیل‌شده از اسکلت مجموع آلومینیوم میباشد که جزء سبکترین اسکلت ها برای کالسکه نوزاد میباشد. این کالسکه دارنده سبد خرید وسیع جهت حمل وسایل و اثاثیه نوزاد هست و دارنده زیپ می‌باشد که موجب دوری از ورود گرد و غبار و آلودگی به باطن آن می‌شود.

کالسکه داکس ب ب

ویژگی های کالسکه داکس ب ب:

پارچه های به عمل رفته در‌کالسکه داکس ب ب از کتان ۱۰۰% بوده و تماما ضد آلرژی و ضد تعرق است .تمام پارچه های این متاع به طور کاور بوده و قابل غیر وابسته شدن و شست و شو هست و شما به راحتی میتوانید آن‌ها‌را غیروابسته نموده و بشوئید.

دسته تلسکوپی و قابل تهیه به همپا سایبان با قابلیت و امکان غیروابسته شدن قسمتی از آن برای اشراف داشتن بیشتر به طفل موجب راحتی و آسودگی خیال و خاطر پدر و مادر میگردد.در بخش پائین که چرخ ها قرار دارا هستند نیز پباده سازی به طوری انجام یافته که چرخ ها ابدا ایراد تعادلی نداشته باشند و در کل ارتفاع به کار گیری از این کالسکه حرکتی جاری و شل فارغ از ضربه به اسکلت را به ارمغان آورد . گردش ۳۶۰ سکو چرخ های جلو در اختیار گرفتن بیشتری را هنگام عبور از محل های به هم ریخته برای شما به وجود می‌آورد.

مشخصات کالسکه داکس ب ب:

قابلیت و امکان جمع شدن سهل و وسعت نادر هنگام توده شدن و وزن پائین جهت حمل آسان . کالسکه به راحتی و فارغ از نیاز به خم شدن و نشستن می اقتدار با فشردن پا به شاسی آن را توده کرد .

کالسکه داکس ب ب هم از دید زیبایی هم از حیث مقاومت بسیار فعالیت قابل اعتمادیه و از هر حیث میشه اونو با سایر کالسکه ها مقایسه کرد .

مثلا این خصوصیات میشه به یکسری تیکه بودن این جنس اشاره نمود که برای شما به صرفه خواهد بود.

از دید ایمنی کالسکه ، کالسکه داکس ب ب در شایسته ترین سطح قرار داره که برای طفل شما هیچ خطری بوجود نیاد.

کمر بندی که برای ایمنی مستعمل میباشد آنتی شوک ۵ نقطه ای می‌باشد. پشتي سيت به راحتي در ۳ شرایط متفاوت خواب ، نيمه خواب و نشسته تقسيم مي شودتا كودك براي خواب هم مشكلي نداشته باشد.

جمع بندی :

دیگه فرصت رو از دست ندین و شروع کند به خرید.

معمولا از کالسکه برای خرید سیسمونی نوزاد شروع میشه و حالا درادامه صندلی غذا و ….. خریداری میشه.

یادتون باشه کالسکه ولتک و کالسکه داکس ب ب دونوع از بهترین ها هستند که حتما در لیست خریدتون داشته باشین.

ممنون از صبر شما.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!