کالسکه دوکس ب ب

از کالسکه دوکس ب ب چه میدانید؟ Leave a comment

 

سیسمونی بارنی یکی دیگر از محصولات خود با برند  دوکس ب ب به شما عزیزان معرفی میکند.

وقتی قرار است برای جنینی که هنوز در رحمتان چرخ میزند خرید کنید و بدون آنکه او را دیده باشید، نیازها و راحتی اش را در نظر بگیرید، کار از آنچه محققان تصور میکنند سختتر میشود. به همین دلیل است که در این مطلب میخواهیم همه چیز را در مورد تهیه کالسکه دوکس ب ب کودک با شما در میان بگذاریم و این خرید دشوار را برایتان آسانتر کنیم

کالسکه دوکس ب ب و ویژگی ها:

کالسکه دوکس ب ب

سرویس کالسکه و کریر برند دوکس ب ب -Doux Bebe ساخته شده از اسکلت تمام آلومینیوم  می باشد که جزء سبکترین اسکلت ها برای کالسکه نوزاد است. این کالسکه دارای سبد خرید بزرگ جهت حمل وسایل و لوازم نوزاد می باشد و دارای زیپ می باشد که موجب جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل آن می شود.

جنس پارچه های به کار رفته در این محصول از کتان ۱۰۰% بوده و کاملا ضد حساسیت و ضد تعرق می باشد .کل پارچه های این محصول به صورت کاور بوده و قابل جدا شدن و شست و شو می باشد و شما به راحتی می توانید آنها را جدا نموده و بشوئید.دسته تلسکوپی و قابل تنظیم به همراه سایبان با قابلیت جدا شدن قسمتی از آن برای تسلط داشتن بیشتر به کودک موجب راحتی و آسودگی خاطر والدین می شود.در قسمت پائین که چرخ ها قرار دارند نیز طراحی به گونه ای انجام شده که چرخ ها به هیچ عنوان مشکل تعادلی نداشته باشند و در تمام طول استفاده از این کالسکه حرکتی روان و راحت بدون ضربه به اسکلت را به ارمغان آورد . گردش ۳۶۰ درجه چرخ های جلو کنترل بیشتری را هنگام عبور از محل های شلوغ برای شما به وجود می آورد.

قابلیت جمع شدن آسان و حجم کم هنگام جمع شدن  و وزن پائین جهت حمل آسان . کالسکه به راحتی و بدون نیاز به خم شدن و نشستن می توان با فشار دادن پا به شاسی آن را جمع کرد .

این کالسکه هم از نظر زیبایی هم از نظر مقاومت بسیار کار قابل اعتمادیه و از هر لحاظ میشه اونو با بقیه کالسکه ها مقایسه کرد  .

مشخصات کالسکه دوکس ب ب:

کالسکه جزء اصلی ترین وسایلی است که در سیسمونی نوزاد باید به اون اهمیت داد و ما اینجاییم که بهترین هارو بهتون پیشنهاد بدیم . تا شما عزیزان بتونید با توجه به اوضاع کرونایی کشور بدون نیاز به بیرون رفتن از منزل این کالسکه رو در منزل خود بدون هیچ هزینه ی اضافی تحویل بگیرید .

سیسمونی بارنی کالسکه دوکس ب ب با توجه به راحتی و جنسی که داره اونو بهتون پیشنهاد میده .

انتخاب کالسکه مناسب به قیمت آن بستگی ندارد بلکه به استفادهای که شما از آن میکنید، ارتباط دارد. اگر شما تنها قرار است چند ساعت در هفته از کالسکه در پیاده روی هموار استفاده کنید، قطعا نیازی به خریدن یک مدل گرانقیمت ندارید. کالسکه های گران ظاهری زیباتر دارند، از آلومینیوم سبک تری ساخته شده اند و به همین دلیل مقاومت بالاتری دارند. عمر چرخ ها و ترمز این کالسکه های مرغوب بیشتر است اما خودتان قضاوت کنید که بر اساس میزان و نوع استفاده تان به کدام یک از این برتری ها نیاز دارید.

 

 

کالسکه دوکس ب ب هم از لحاظ مقاومت و هم از لحاظ سبکی مرغوم به صرفه است .

کالسکه دوکس ب ب

قابلیت تنظیم ارتفاع:

کالسکه ای که ارتفاع دسته آن قابل تنظیم است را انتخاب کنید تا شما و همسرتان که قدی متفاوت دارید به راحتی قادر به راندن آن باشید اما اگر قرار است تنها یکی از شما از آن استفاده کنید، یک کالسکه با دسته های ثابت هم میتواند برایتان کافی باشد.

کالسکه دوکس ب ب، امکانات جانبی زیادی دارند. اگر فرزندتان بهار و تابستان به دنیا می آید، سایبان دار بودن کالسکه را مورد توجه قرار دهید و اگر در روزهای پاییز و زمستان قرار است در کالسکه بنشیند از مدل هایی که سایبان ضدآب یا چتر دارند استفاده کنید. سبد زیرین کالسکه هم برای قرار دادن ساک کودک و حتی کیف خودتان به کارتان می آید. پس ترجیحا یک کالسکه سبددار انتخاب کنید.

جمع بندی :

سیسمونی بارنی توصیه میکند که اگر فرزندتان همیشه همراه خودتان است، یک ست انتخاب کنید چرا که گذشته از کالسکه و کریر باید ساک و لوازم کودک را هم با خود ببرید. شاید یک کالسکه کومبوی سبک که کریر یا ساک بچه روی آن نصب میشود و ساک کودک هم در آن جا می گیرد بتواند به شما کمک کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!