کالسکه آدامکس

معرفی مختصر کالسکه آدامکس Leave a comment

هميشه تعیین كالسكه نوزاد براي سيسموني نوزاد ، تعیین بسيار سختي بوده چراكه سبک هاي زيادي از اين كالسكه ها وجود دارن.مغازه ها و مغازه هاي اينترنتي زيادي در سطح كشور سرگرم به اين كار هستن كه سبک هاي زيادي از وسايل نوزاد رو دراختيار عموم ميزارن.اینجانب دراين نوشته‌ی علمی سعي ميكنم تا به توضيح مارک ادامكس و اشکال کالسکه آدامکس بپردازم.ولی گذشته ازاون اینجانب به شما براي خريد اينترنتي سيسموني نوزاد،فروشكاه اينترنتي سیسمونی بارنی رو پيشنهاد ميكنم كه به فروش سيسموني نوزاد در مشهد مي پردازه .

پیشگفتار:

در زمينه سيسموني نوزاد بايد بگم كه امكانات زيادي براي رفع نياز كودك آماده گردیده تا كودك شما به خوبي تربيت خواهد شد.اینجانب دراين نوشته ی علمی ميخوام به توضيح اشکال كالسكه ها بپردازم تا شايد انتخاب شما رو در زمينه سيسموني نوزاد مخصوصا سيسموني نوزاد در مشهد راحت تر کنه.

مارک آدامكس:

مارک ادامكس ساليانه زياديه كه در زمينه سيسموني نوزاد فعاليت ميكنه و خيلي هم برنده بوده و ميتونم بگم كه با وجود برندهاي گوناگون و پر اسم و رسم اين مارک مرتبه خوبي رو در زمينه سيسموني نوزاد براي خودش بوجود اورده میباشد و اینجانب درادامه به معرفي یک‌سری نوع از کالسکه آدامکس مي پردازم. اين نوع به یاور كرير و ساك اثاثیه در مغازه هاي اينترنتي به فروش ميرسد و به همين دليل بين عموم از اهميت زيادي برخوردار‌است.

ويژگي هاي کالسکه آدامکس:

کالسکه آدامکس

كالسكه آدامکس ایجاد لهستان ميباشد و از بدنه كاملا آلومينيومي برخورداره به همين دليل خيلي سبك و به راحتي قابل حمل میباشد.چهارچرخ ان نوع كاملا بادي میباشد و چرخ عقب هم قبليت جداشدن داره.در اين نوع دسته كاملا چرم تعبيه گردیده تا هم به قشنگيه كالسكه اضافه كنه وهم استقامت رو بالا ببره.

مشخصات كالسكه:

تشك بسيار ریلکس  كالسكه آدامکس براي خواب كودك شما بسيار مفيد میباشد و همينطور به موقعیت خواب هم در می ايد تا كودك خواب راحتي داشته باشد همينطور چرخ جلو قابليت چرخش ۳۶۰ سکو رو داره تا در سختی ها به راحتي قابل كنترل باشه و همچنين پشه بند هم در اين كالسكه تعبيه شده‌است. اين كالسكه اي كه اینجانب ميخوام به شما معرفي كنم در مارک ادامكس و سبک ويكو تشکیل شده و مجموع ويژگي هاي يك كالسكه خوب رو داره و مثل مثال پیشین كاملا براي يك سيسموني نوزاد ايده ال میباشد.

ويژگي ها:

اين نوع از بدنه بسيار محكم و سبكي تشکیل شده براي حمل شل. دارای تمرمز تيكه مي باشد كه مشكلي در كنترل كالسكه بوجود نيايد. داراي دسته هاي چرم و قابل تعويض

قابليت خواب كودك كه تشك به شرایط تخت در مي ايد تا كودو در خواب مشكلي نداشه باشد. اين نوع كالسكه هم در مارک ادامكس از اهميت زيادي شامل است و تقريبا ويژگي هاي سبک پیشین رو داره با اين تفاوت كه در رنگ سفيد نوك مدادي طراحي و تشکیل شده و همچنين داراي كاور نگهدارنده مي باشد تا در موقع باران يا برف و يا تابش فروغ و روشنایی خورشيد از فرزند شما نگهداری كند.

نکات تکمیلی:

امیدوارم که ازاین مقاله لذت برده باشید و برای شما نکاتی خوبی رو درباره کالسکه آدامکس یاداور شده باشه.

درضمن به فروشگاه سیسمونی بارنی هم سری بزنید و انواع مختلف سیسمونی نوزاد رو مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!