کالسکه آدامکس

ناگفتنی های کالسکه آدامکس Leave a comment

شما برای اینکه بتونید نوزادتون رو هرجایی یار و همدم خودتون ببرید توسط هایی مثل کالسکه و کریر نیاز پیدا خواهید کرد.اشکال متعددی از کالسکه ها در بازار موجود است که در مارک ها و کیفیت های متعدد عرضه می شود.مارک های مثل گراکو ، چلینو ، ولتک ، داکس ب ب و همچنین در شرایطی‌که در ادامه کالسکه ای میباشید که جلوه و زیبایی خیر و خوبی داره اینجانب به شما مارک آدامکس رو معرفی می کنم.به قسم مدرن ها کالسکه آدامکس دسته گران قیمت در سیسمونی نوزاد میباشد.در عین درحال حاضر از کیفیت بسیار بالایی شامل است.هرکالسکه ای می بایست خصوصیت هایی داشته باشه که برای نوزاد مطلوب باشه، به لحاظ اینجانب مارک آدامکس حتی بیش تر ازاین ویزگی هارو داره و برای نوپا شما بسیار مطلوب خواهد بود.

کالسکه آدامکس:

کالسکه آدامکس

این دسته فرآورده در اشکال مختلفی تشکیل‌شده و همچنین در رنگ های متعدد و خوشگل.صورت ظاهری این گونه کالسکه بسیار دیدنی میباشد به طوری که تعیین خیلی از خانواده های اهل ایران بوده میباشد.این مارک یک مارک فرنگی به حساب میآید و مال مملکت لهستان هست.برای اینکه شما بیش تر با کالسکه آدامکس آشنا بشید اینجانب این مقالرو برای شما تهیه کردم تا در هنگام خرید بتونید باکیفیت رو تشخیص بدید.برای خرید کالسکه های آدامکس میتونید به نمایندگی شهرتون رجوع‌کنید که برای شهر مشهد فقط نمایندگی که وجود داره سیسمونی بارنی هست که در مسئله سیسمونی نوزاد سالیانه ساله که عمل داره.

ویژگی های کالسکه:

هرکالسکه ای که خریداری می‌کنید مشتمل بر مشخصاتی میباشند که نشون میدن کالا متبوع شماست یا این که نه.کالسکه آدامکس هم یکسری مشخصاتی رو برای خودش تولید کرده.ولی این خصوصیات برای همگی گونه های کالسکه آدامکس کاربرد داره.لازم به ذکره که بگم طولانی تر این جور کالسکه ها صرفا در صورت ظاهری باهم تفاوت دارن و از نگاه خصوصیت و ویژگی ها یک کدام از میباشند.درادامه باهم به بازبینی میپردازیم.

این تولیدها بیش تر در نوع  موسیمو (MOSIMO) پباده سازی شده‌است و کلیه دراین یکی از یکسان می باشند.اما جور چنتل هم در سیسمونی بارنی مو جود می‌باشد.اما درعین درحال حاضر نوع موسیمو از سایر نوع های آدامکس طرفدار بیشتری دارااست و پرفروش خیس است.

شما با خرید کالسکه آدامکس درواقع ۴ تیکه رو خریداری می‌کنید.به‌این معنا که شما هم کالسکه ، کریر ، ساک اسباب و اثاث رو خریداری نموده اید.این مزیت برای شما میتونه خیلی به صرفه باشه به جهت اینکه دیگه نیازی به خرید غیر وابسته وسایلی مثل کریر و ساک اثاثیه نخواهید داشت. همونطور که دربتدا گفته شد این مارک ایجاد مرزو بوم لهستان میباشد.

کالسکه آدامکس

ویژگی های بیشتر:

یکی‌از خصوصیات خوب یک کالسکه اینه که بایستی در عین سبکی شایسته ترین مقاومت رو داشته باشه.این فرآورده به جهت اینکه از آلومینیوم اجدار تاسیس شده است بسیار سبک خواهد بود و در عین درحال حاضر بسیار مقاوم هم هست.

برای اینکه طفل شما از خطر حشره ها در امان باشد یک پشه بند برای این جنس درنظرگرفته شده میباشد تا اسیبی به طفل شما وارد نشود.

همچنین کاور بارانی هم درنظرگرفته شده میباشد تا درمواقع بارانی طفل شما از تر شدن در امان باشد.همچنین برای پاهای فرزندتون هم کاور درنظرگرفته شده میباشد تا از سوزوسرما در امان باشد.

برای کالسکه آدامکس یک تشک بسیار ریلکس و قطور درنظرگرفته شده میباشد که نوباوه شما در هنگام استعمال از کالسکه اذیت نشود و همچنین برای خواب نوپا بسیار مطلوب میباشد.

مشخصه بعدی این که صندلی کالسکه به شرایط خواب درخواهد امد برای مواردی که کودکتون از شدت خستگی به خواب فرو میرود.

کالسکه آدامکس

مشخصات بیشتر کالسکه آدامکس:

برای این مال چرخ های بادی در لحاظ گرفته شده‌است تا در تکان هیچ مشکلی نداشته باشید.

چرخ عقب قابل جداشدن می‌باشد و همچنین در مواردی که با بازدارنده واکنش می کنید ترمز درنظرگرفته شده در چرخ عقب به امداد شما میاید.

چرخ جلویی امکان چرخش ۳۶۰ سکو رو داره که برای عبور از مانع ها بسیار مطلوب خواهد بود.

برای اینکه مدل کالسکه رو متناسب با قد خودتون تهیه و تنظیم نمائید،این کالسکه این قابلیت و امکان رو به شما میده و محصول گونه از چرم میباشد.

تمام این خصوصیات این متاع رو به دوست داستنی ترین کالسکه کریر ها تبدیل می کنه.ولی از حیث بها یکمی بالا می‌باشد اونم بخاطر کیفیت بالایه این کالسکه است.

جمع بندی کلی:

اینجانب توصیه می کنم که گذشته از خرید این داده ها رو بخونید و یادداشت فرمائید تا درهنگام خرید بتونید ارزیابی فرمائید و به مشکلی برنخورید.بازهم میگم در صورتیکه گران قیمت بودن سیسمونی نوزاد برای شما اهمیت داره ،کالسکه آدامکس میتونه شایسته ترین آیتم برای شما باشه.

پیشنهاد میکنم به فروشگاه سیسمونی بارنی مراجعه کنید و با محصولات بارنی آشنا بشید.

امیدوارم لذت کامل رو برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!