کالسکه پیرگاردین

مختصری درباره کالسکه ها Leave a comment

با سلام خدمت عزیزان.

دراین ساعت میخوام دو مدل از خوش نقش ترین کالسکه ها رو به شما معرفی کنم که هم برای شما کم هزینه و به صرفه باشه و هم امنیت رو برای کودکتون فراهم کنید.کالسکه ها باید یک سری ویژگی هایی داشته باشند تا بشه بهشون اطمینان کرد.من امروز به صورت مختصر برای شما عزیزان توضیح میدم که چه ویزگی هایی برای خرید مهم هستند.شما باخوندن این مقاله میتونید یک تصمیم درست در مورد خرید کالسکه بگیرید.

با من همراه باشید.

من قصد دارم درباره کالسکه داکس ب ب و کالسکه پیرگاردین توضیحاتی رو به شما عزیزان بدم.

خدمت کالسکه doux bebe داکس ب ب سبک رنگ زغالfinfin

خدمت کالسکه doux bebe داکس ب ب سبک finfin یک خدمت کالسکه ۳ تکه لوکس و بسیار خاص با تجهیزات فوق العاده برای سیسمونی طفل میباشد. اقلام مهم باطن این خدمت کالسکه (کالسکه+کریر+ساک اثاثیه نوزاد) است. این خدمت برای نوزادان از بدو ولادت تا حدود ۵ سالگی مطلوب می‌باشد. کالسکه خاص این خدمت داخل سیت خویش یک کریکات جذاب مکان داده میباشد که‌این کریکات را به راحتی باطن سیت میتوانید به هرکجا که خواستید حمل نمایید. (کریکات را با گشودن زیپ های کناری سیت کالسکه میتوانید از آن بیرون نمایید )

تحمل وزن این کالسکه تا ۴۵ پوند (۲۰.۵ کیلوگرم ) می‌باشد و به راحتی تا ۳ ۵ سالگی قابل به کارگیری میباشد. پشتی سیت این کالسکه در ۳ شرایط گوناگون (خواب – نصفه خواب و نشسته ) قابل تهیه و تنظیم است. دسته این کالسکه قابل تهیه در ۳ موقعیت متعدد برای طول های متعدد می‌باشد. سایبان قابل تهیه و تنظیم این کالسکه از مال طرح چرم قطور هست. وزن این کالسکه به جهت شهری بودن این کالسکه حدود ۱۳ کیلوگرم وزن دارااست. البته با این درحال حاضر بعدها توده شوی این کالسکه فوق العاده معدود وسعت و برای حمل و نقل بسیار راحت می‌باشد.ضمنا این کالسکه در دو وضعیت عده می گردد.

کالسکه داکس ب ب

دیگر توضیحات کالسکه  داکس ب بdoux bebe:

درون سیت این کالسکه داکس ب ب یک تشک دوبل سبز رنگ قرار گرفته میباشد که به راحتی می‌توانید آن را جداگانه نمائید . ضمنا کاور پای سپید رنگ برای فصول سرد درنظرگرفته شده میباشد که به راحتی با دکمه غیروابسته فرمائید. چرخ های این کالسکه پباده سازی خاصی را داراست که درون این چرخ ها به صورت تعجب آور خالی میباشند که‌این نوع چرخ کالسکه را به حالا در هیچ کالسکه دیگری نمی توانید مشاهده کنید. درضمن چرخ های جاوی این کالسکه امکان چرخش ۳۶۰ جايگاه و جنبش بی واسطه را دارااست.

سیت این کالسکه داکس ب ب تغییر‌و تحول جهت رو به جلو و رو به مامان را دارااست درضمن کمربند ایمنی این کالسکه از نوع ۵ نقطه ای خاص آنتی شوک می‌باشد. اسکلت این کالسکه دارنده ۲ عدد سبد خاص درب دار در ذیل درنظرگرفته شده میباشد.ترمز به عمل فته در‌این کالسکه قرمز و در نوع تک استوپ هست.

کریر خدمت کالسکه doux bebe داکس ب ب سبک finfin:

کریر داکس ب ب doux bebe از مارک پر اسم و رسم انگلیسی میباشد. کریر نوباوه doux bebe دوکس ب ب دارنده کناره های پهن و بزرگی برای محافضت از نوپا شمارا دارا هست. کمربند ایمنی ۵ نقطه ای y صورت از مزیت های این کریر است . که سفارش می شود در خودرو قطعا کمربند ها بسته باشند. تشک های به عمل رفته در‌این کریر از فرآورده کتان ضد آلرژی و ضد تعرق میباشد. این کریر دارنده یکی سایبان پارچه برای نگهداری از فروغ و روشنایی خورشید را دارا می‌باشد. این کریر بهتر میباشد از بدو به دنیاآمدن تا حدود ۱۳ کیلو مصرف شود. دسته این کریر در ۳ جهت قابل تهیه و تنظیم میباشد.

این کریر قابلیت و امکان نصب بروی اسکلت کالسکه بوسیله آداپتور نصب کریر را دارااست. یک کدام از اقلام اصلی سیسمونی نوپا میباشد که در تنظیم آن وسواس خاصی نشان بخشید.پباده سازی خاص در کنار تشک و مواد نخستین سکو یک و ضد آلرژی از مزیت های این کریر می‌باشد. درضمن سایبان این کریر به راحتی قابل جداگانه شدن می‌باشد.

خب میریم درباره کالسکه پیرگاردین براتون توضیحاتی رو بدم.

کالسکه  پیرگاردین – کالسکه ۳۶۰ رتبه چرخان +قابلیت و امکان نصب کریر وکریکات برروی کالسکه -رنگ مشکی – ساخت و ساز مرزو بوم فرانسه

کالسکه و کریر ۳۶۰ رتبه مارک Pierre cardin و از دسته بندی کالسکه و کریر در رنگ های جین, مشکی, نوک مدادی است.

کالسکه پیرکاردین یکی‌از شناخته گردیده ترین مارک های در سطح جهانی در حوضه های مختلفی مانند پوشاک و لوزام بچه می‌باشد که کالسکه و کریر ۳۶۰ سکو را می شود به تیتر یک کدام از تولیدات شاخص مارک Pierre cardin به انگیزه پباده سازی هوشمندانه تحت آن اسم پیروزی این پباده سازی و وزن مدل این کالسکه باعث امداد به پدر و مادر و سهولت در جنبش کالسکه به خصوص در مسیر های ناهمورا و طولانی و همینطور محافظت امنیت و راحتی نوباوه می‌گردد.

کالسکه پیرگاردین

مختصات کالسکه پیرگاردین:

بخشی از مهمترین خصوصیت های کالسکه و کریر با چرخش ۳۶۰ مرتبه پیرکاردین را برای شما آورده ایم

تحمل وزنی بالا این کالسکه مطلوب برای نوزادان تا وزن حداکثر ۲۵ کیلوگرم میباشد کالسکه و کریر ۳۶۰ جايگاه دارنده قابلیت و امکان تهیه و تنظیم مشاهده کرد در دو وضعیت رو به مامان و رو به اطراف میباشد.

دارنده قابلیت و امکان چرخش ۳۶۰ جايگاه

کریر مطلوب برا نوزادان حداکثر تا وزن ۸ کیلوگرم و یاور با ساک اثاثیه ضروری

کالسکه پیرگاردین مطلوب خردسالان از بدو به دنیا آمدن تا سه سالگی هست.

کریر مطلوب نوزادان تا سن ۹ ماهگی و همینطور مجهز به سایه بان جهت نگهداری تن درستی نوزاد در قبال اشعه مضر خورشید

امکان تهیه و تنظیم پشتی کالسکه و امنیت بسیار بالا و مجهز به گارد حفاظتی همدم با کمربند ایمنی ۵ نقطه

جمع بندی:

کالسکه داکس ب ب و کالسکه پیرگاردین جزو بهترین ها هستند و شما باید در لیست خریدتون یکی از این دومورد رو داشته باشید.

این دونوع خیلی میتونه برای شما مفید باشه و همینطور که قبل گفتم برای شما به صرفه خواهد بود.

امیدوارم ازاین مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!