سیسمونی نوزاد مشهد | خرید سیسمونی نوزاد مشهد | سیسمونی مشهد | سیسمونی بارنی

بهترین راه استریل شیشه شیر Leave a comment

اولین و بهترین راه حل برای استریل کردن شیشه شیر جوشاندن آن نیست ، بلکه تا جای ممکن نباید شیشه شیر را جوشاند.

ابتدا و مهم ترین موضوع این که تا جای ممکن سعی کنید به هیچ عنوان شیشه شیر ، پستانک ، سر شیشه و یا هر چیز سیلیکونی دیگرو با آب جوش استریل نکنید. مخصوصا شیشه شیر هایی که از جنس پلاستیک هستند چرا که همه ما میدونم پلاستیک سرطان زاست . آب داغ ریختن و یا در فریزر قرار دادن  و از این گونه موارد بسیار مضر است پس شیشه شیر پلاستیکی هم همین مشکلاتو داره پس لطفا شیشه شیر پلاستیکی نخرید و یا اگر خریدید سعی کنید نجوشانید.

 بهترین راه استریل شیشه شیر | سیسمونی نوزاد مشهد | خرید سیسمونی نوزاد مشهد | سیسمونی مشهد | سیسمونی بارنی | سیسمونی کودک | خرید سیسمونی نوزاد مشهد

بهترین راه استریل شیشه شیر

شیشه شیر سیلیکون

سیلیکون ۱۰۰% با پلاستیک تفاوت داره ۱- بهداشتی ۲- شفاف بدون طعم ۳- بادوام ، با پیشرفت علم در این زمینه امروزه میبینید که خیلی از شیشه شیر هارو میشه در مایکروویو و ظرف شویی گذاشت و حتی در فریزر بدون هیچ گونه مشکلی. یادتون باشه اگر این گونه شیشه شیر هارو بجوشونید کمکم شفافیتشو از دست داده و تغییر رنگ و یا بوی بد و یا سری شیشه شیر حالت چسبندگی به خودش میگیره و این یعنی شیشه شیر خراب شده و باید بلافاصله شیشه شیرو رو عوض کنید.

بهترین راه استریل این گونه شیشه شیرها استریل کردن با بخار آب است و دستگاه استریل مخصوص این کار وجود داره که شیشه شیر رو با بخار آب استریل میکنه ناگفته نماند که قبل از هر گونه استریل باز هم باید شیشه رو کامل شست با شیشه شور و یا هر چیز دیگه ، اما خیلی از مردم نمیتوانند دستگاه استریل تهیه کنند، بازم مشکلی نیست میشه با بخار آب سماور کتری و هرچیز دیگه که بخار داره این کارو انجام داد اما یادتون نره دستگاه استریل این کارو طی ۵ الی ۱۰ دقیقه انجام میده پس اگه قراره با این روش ها استریل کنید مدت زمان استریل طولانی تر میشه حتی میتونین از دستگاهایی مثل ماشین ظرف شویی نیز استفاده کنید البته نه تمام ماشین ها بلکه اونایی که بخار شور دارن میشه از قسمت بخار شور استفاده کرد، اما به مدت زمان طولانی نباید داخل بخار شور باشه.

دومین راه میتونین از قرص استریل استفاده کنید میشه شیشه شیر پستانک و یا حتی میوه رو باهاش استریل کرد.

سومین راه استریل که بازم میشه شیشه شیر، پستانک ، میوه و … رو استریل کرد استفاده از مایع استریل است که باید بسته به مقدار اقلامی که میخواین استریل کنین ازش استفاه کنید.

امیدواریم این مطالب کوتاه برای شما مفید بوده باشد.

اینستاگرام سیسمونی بارنی

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!