کالسکه آدامکس چه ویژگی هایی دارد؟ Leave a comment

شما برای اینکه بتونید نوزادتون رو هرجایی همراه خودتون ببرید به وسیله هایی مثل کالسکه و کریر نیاز پیدا خواهید کرد.انواع زیادی از کالسکه ها در بازار وجود دارد که در برند ها و کیفیت های مختلف عرضه می گردد.برند های مثل گراکو ، چلینو ، ولتک ، داکس ب ب و همینطور اگر به دنبال کالسکه ای هستید که جلوه و زیبایی خوبی داره من به شما برند آدامکس رو معرفی میکنم.به قول امروزی ها کالسکه آدامکس نوع لاکچری در سیسمونی نوزاد می باشد.در عین حال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.هرکالسکه ای باید ویژگی هایی داشته باشه که برای نوزاد مناسب باشه، به نظر من برند آدامکس حتی بیشتر ازاین ویزگی هارو داره و برای کودک شما بسیار مناسب خواهد بود.

کاسکه آدامکس:

کالسکه آدامکس

این نوع محصول در انواع مختلفی ساخته شده و همینطور در رنگ های گوناگون و زیبا.شکل ظاهری این نوع کالسکه بسیار جذاب است به گونه ای که انتخاب خیلی از خانواده های ایرانی بوده است.این برند یک برند خارجی به حساب می آید و محصول کشور لهستان می باشد.برای اینکه شما بیشتر با کالسکه آدامکس آشنا بشید من این مقالرو برای شما تنظیم کردم تا در هنگام خرید بتونید کیفیت خوب رو تشخیص بدید.برای خرید کالسکه های آدامکس میتونید به نمایندگی شهرتون مراجعه کنید که برای شهر مشهد تنها نمایندگی که وجود داره سیسمونی بارنی می باشد که در زمینه سیسمونی نوزاد سالیانه ساله که فعالیت داره.

مشخصات کالسکه آدامکس:

کالسکه آدامکس

هرکالسکه ای که خریداری میکنید شامل مشخصاتی هستند که نشون میدن محصول مورد نظر شماست یا خیر.کالسکه آدامکس هم یک سری مشخصاتی رو برای خودش ایجاد کرده.البته این مشخصات برای همه انواع کالسکه آدامکس کاربرد داره.لازم به ذکره که بگم بیشتر این نوع کالسکه ها فقط در شکل ظاهری باهم تفاوت دارن و از نظر ویژگی و مشخصات یکی هستند.درادامه باهم به بررسی می پردازیم.

این محصولات بیشتر در مدل  موسیمو (MOSIMO) طراحی شده است و همه دراین یکی یکسان هستند.البته مدل چنتل هم در سیسمونی بارنی موجود می باشد.ولی درعین حال مدل موسیمو از بقیه مدل های آدامکس طرفدار بیشتری دارد و پرفروش تر می باشد.

شما با خرید کالسکه آدامکس درواقع ۴ تیکه رو خریداری میکنید.به این معنی که شما هم کالسکه ، کریر ، ساک لوازم رو خریداری کرده اید.این مزیت برای شما میتونه خیلی به صرفه باشه به دلیل اینکه دیگه نیازی به خرید جداگانه وسایلی مثل کریر و ساک لوازم نخواهید داشت.

همونطور که دربتدا گفته شد این برند ساخت کشور لهستان می باشد.

یکی از مشخصات خوب یک کالسکه اینه که باید در عین سبکی بهترین مقاومت رو داشته باشه.این محصول به دلیل اینکه از آلومینیوم اجدار ساخته شده است بسیار سبک خواهد بود و در عین حال بسیار مقاوم هم می باشد.

برای اینکه کودک شما از خطر حشرات در امان باشد یک پشه بند برای این محصول تعبیه شده است تا اسیبی به کودک شما وارد نشود.

همینطور کاور بارانی هم تعبیه شده است تا درمواقع بارانی کودک شما از خیس شدن در امان باشد.همینطور برای پاهای فرزندتون هم کاور تعبیه شده است تا از سرما در امان باشد.

برای کالسکه ادامکس یک تشک بسیار راحت و ضخیم تعبیه شده است که کودک شما در هنگام استفاده از کالسکه اذیت نشود و همینطور برای خواب کودک بسیار مناسب است.

مشخصه بعدی این که صندلی کالسکه به حالت خواب درخواهد امد برای مواقعی که کودکتون از شدت خستگی به خواب فرو میرود.

کالسکه ادامکس یک سری ویزگی هایی هم داره که باهم بررسی میکنیم.

ویزگی های محصول:

کالسکه آدامکس

برای این محصول چرخ های بادی در نظر گرفته شده است تا در حرکت هیچ مشکلی نداشته باشید.

چرخ عقب قابل جداشدن می باشد و همینطور در مواقعی که با مانع برخورد میکنید ترمز تعبیه شده در چرخ عقب به کمک شما می آید.

چرخ جلویی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه رو داره که برای عبور از موانع بسیار مناسب خواهد بود.

برای اینکه دسته کالسکه رو متناسب با قد خودتون تنظیم کنید،این کالسکه این امکان رو به شما میده و جنس دسته از چرم می باشد.

تمام این ویژگی ها این محصول رو به محبوب ترین کالسکه کریر ها تبدیل می کنه.اما از نظر قیمت یکمی بالا می باشد اونم بخاطر کیفیت بالایه این کالسکه می باشد.

جمع بندی:

من پیشنهاد میکنم که قبل از خرید این اطلاعات رو بخونید و یادداشت کنید تا درهنگام خرید بتونید چک کنید و به مشکلی برنخورید.بازهم میگم اگر لاکچری بودن سیسمونی نوزاد برای شما اهمیت داره ،کالسکه آدامکس میتونه بهترین گزینه برای شما باشه.

امیدوارم که لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!